tisdag 26 februari 2013

En fulländad kavalkad!

Nu är alla fotade!
Jag vet att det kanske blir tjatigt men jag måste få skryta lite för jag är stolt över vad jag har presterat och nya lösningar eller det är väl det som kallas produktutveckling.


Älskar färgsättningen på dom översta, det var ett knepigt tyg att sy i så det fick bli en bredare resår i linningen på dom. Sen har vi ugglebyxorna som ännu inte har fått lufta sig.





Sen var vi sammets brokadbyxorna som var svårast att sy hittills, tyvärr så såg jag att sömmarna spruckit lite efter bara en gångs anv. Men hoppas att dom håller ett tag i alla fall.
Bruna i krossadsammet dom är nog dom jag har svårast att matcha något till men det kommer.. Jag vill sy ett par i en lejongul i samma tyg, dom till svart skinnjacka och heels.. Mums





Sen har vi mina Jimmi Hendrix byxor, det är dom som jag gillar bäst med sammets detaljer ( jag har köpt likadant fastighet en liknande färg bara för att dom är så snygga) sen har vi mina djurmönstrade som är i ett så underbart material men som tyvärr noppar (hatar noppor) så redan efter en anv kändes det trist och ledsamt.





Sen har vi dom svarta som var dom första jag sydde, dom fick vara med och inleda detta nya år...
Sen blev det två tweedbyxor i liknande tyg, dom ska jag glida runt i tillsammans med min trenchcoat.. Mmmmm så snyggt.


Nu har jag lite fler tyger på lager som jag köpte på rean i mellandagarna så ni kan vänta er fler byxkavalkader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar