tisdag 5 februari 2013

Det är grått....

 

Hur svårt kan det vara att sluta?? Tydligen riktigt svårt.....
Detta är nog min femte blogg, jag bloggade i många år från en och samma.
Bestämde mig för att sluta för att det tog så mycket tid, men sen så vaknade suget till liv och jag startade en ny och slutade och startade..... så har det hållit på.
Så nu är jag tillbaka i gen.

i dag var det riktigt grått och trist ute, jag smet in på ett mysigt café innan jobbet och åt en riktigt god frukost och satt och myste medans jag gjorde denna inspirations bild.
Jag älskar detta program, när jag började blogga så fans den bara att användas på datorn men nu såg jag att den även fans som app och det var nästan det som fick mig att börja i gen.
Det är lite som att klippa och klistra collage. Roligt, inspirerande och skapande.
Sen bar det av till jobbet, det blev en lång dag, men så trevlig med många långa samtal om ditten och datten livet i största allmänhet, nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska snart släcka och sova.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar