torsdag 21 mars 2013

Be yourself!

Untitled #23

Untitled #23 by windmillgirl74 featuring a long sleeve t shirt

Det var en hektisk helg med fullt ös redan från fredag, lördagen inleddes med en mysig frukost på Kaffeverket. Sen tog jag en snabb sväng förbi Olssons tyger.
Väl hemma så inväntade jag min nya symaskin. Sen blev det systuga hemma. S sydde på en packas och jag på en väst. Kvällen avnjöt ingrodda vänners lag med den nog godaste mat jag ätit.
Hemlagad Marockanskt...
Söndagen inleddes med en härlig promenad och frukost, sen sydde vi på, tills det var dax att åka ut till  Högbergagård och träffa bästa Lotta och Perre. Det blev lite jobb i vinfabriken med att fylla på ekfaten och sen åt vi gott och tog plats i bubbelpolen och hade en fantastiskt mysig, trevlig och härlig kväll.  Trötta efter spa, god mat och vin så kröp jag ner under fluffiga hotellakan och sov som en prinsessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar