torsdag 14 mars 2013

Lovely

Lovely

Lovely by windmillgirl74 featuring minnetonka booties

Sitter och äter frukost efter en härlig promenad in till stan, efter som det tyvärr inte blev någon träning med Magnus i morse. Börjar vakna vid fem nu när ljuset har letat sig fram.
Vilket är härligt men efter som jag har morgonsol i sovrummet och det lyser in trotts tjocka gardiner.
Så känner mig lite trött i dag, men det gör inget för solen är ett välkommet inslag.
Funderar på att fodra gardinerna med mörkläggningstyg.


Den här skönheten ska snart få flytta in hemma hos mig, då kommer det att gå både fortare att sy och bli snyggare. Då kan jag äntligen börja ta beställningar på lite byxor.
I går var jag på Ikea och köpte billigt tyg att göra mönster av ska ge mig på att försöka sy lite annat oxå. Nu är det bara att skicka in ändring av företagsbeskrivningen och köra...
Gasen i botten, för nu kör vi.


Jag försöker hela tiden att utveckla min byxmodell, så i helgen lärde jag mig att sy linning.
S hjälpte mig med det, det är tur att han är bra på att sy, vi komplicerar varandra i sykunskaper.
Det kan ju bara bli super då..  
I går köpte jag ett fint vårtyg som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med men det lär jag komma på.
In med mer vårkänslor i garderoben .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar