fredag 12 april 2013

Fredag!

Fredag

Fredag by windmillgirl74 featuring a wheeled luggage
Då var det fredag igen, veckorna bara rusar i väg och hoppas att det kan bli lite värme nu i helgen.
väskan är nu packad för en vecka hemma hos S, så vi rullade in till stan för en stund sedan.
Nu sitter jag och äter brunch,  jag han inte med frukost hemma för packandet tog tid och sen blev jag tvungen att rodda om mina kunder i dag och ringa lite kunder som sökt mig.
Sen tog det tid att välja kläder jag hade en plan men jag har varit extremt svullen efter operationen
och nu en infektion uppe på det så jeansen satt inte så bekvämt.
Så jag hoppade i dessa finingar som jag sydde för ett tag sen och inte mig i mot för det är ju som att glida runt i mjukisbyxor med stil mina egendesignade är det jag glider runt i för det mesta just nu.
Hatten från Day åkte på i dag, perfekt när jag har tvättat håret men inte kan platta det (alla mina tre platttänger dog ungefär samtidigt) och hatten är bra när man vill att det ska hålla sig lite rakt.
Bilden är från i går det gäller att passa på att platta ut det när jag är på jobbet...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar