fredag 3 maj 2013

Då Kör jag!

 Nu sitter jag och äter en riktigt god cesarsallad på Kaffeverket. Jag har precis fyllt i en blanket och den blir lite som början på något nytt, man måste våga hoppa för att lyckas och om det inte blir som man tänkt så har man vågat och lärt sig en massa och haft roligt på vägen. Så nu hoppar jag...
I dag fick jag sluta redan kl 12 vilket känns så lyxigt, jag gick förbi Tygverket och köpte lite mer av det blåa sammetstyget som jag hittade i går. Jag gjorde en klassiker när jag skulle klippa till byxorna.
Jag la ena delen åt andra hållet för att få plats.... sen när dom skulle provas så var den delen mörkare för att sammeten låg åt andra hållet..  Men nu har jag för hoppnings vis lärt mig det.

Jag änmälde mig även till en kvällskurs (en kväll) i grundkunskap i att göra ett mönster och sy en byxa, det passar ju mig perfekt. Så det ser jag fram emot.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar