torsdag 9 maj 2013

Smell The Flowers

Smell The Flowers
Smell The Flowers by windmillgirl74 



I tisdags så åkte jag hem till min lilla boudoir fixade lite på balkongen tog bort mina döda blommor osv, smög ut tuidigt i onsdags och fixade så jag kunde avnjuta frukosten där innan det var dax att bege sig till jobbet.


I dag är det ledig dag,  S kom hit så åt vi frukost tillsammans. Sen bar det av till Ikea och jag inhandlade  12st murgrönor och lite annat smått och gott till balkongen.

Väl hemma i gen så började jag torka av och plocka fram allt som varit undanplockat för vintern
Så här mysigt blev det, murgrönorna på plats och kuddar och dynor hämtade ur förrådet.


Avnjöt en latte i solen och kikade på min blommhörna och kände mig riktigt nöjd, tur att jag köpte en till murgröna utanför Ikea. Min magkänsla sa mig redan i kassan att jag skulle komma hem och sakna en.
Som tur var så stod dom utanför och sålde växter.
Nu ska jag bara vara hemma lite mer så jag kan njuta av denna lilla oas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar