tisdag 21 maj 2013

Windmill Girl

Windmill Girl

Windmill Girl
I helgen invigde jag mina nya arbetsskor OBS med en ortopedisksula... Min kropp har det senaste året börjat att säga ifrån till att arbeta i 12-15cm höga heels. Så jag får leta mig ner på lägrehöjder..

Det blev frukost på Mellqvist på Rörstrandsgatan, där hade dom byggt om! hmmm det var ett tag sen jag var där nu när jag inte jobbar i krokarna.

Det inhandlades hårnålar och smink till den blivande bruden som jag ska hjälpa på fredag, här är lite av det som inköptes.

Sen blev det lite stuvar som jag hittade på Olssons tyger, jag har blivit lite av en stuvletare.
Av stuvarna blev det fem kjolar, två linnen. Det tycker jag är bra jobbat för 80:-

Jag passade på att prova ett nytt mönster och det blev två linne provade även det nya kantbandet som jag köpt. Det blev så snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar