fredag 21 juni 2013

Midsommar

Untitled #49
 by windmillgirl74 

Så då har alltså halva sommaren försvunnit i en nafs...
Vi bestämde oss för att ta det lugnt på förmiddagen , jag förberedde lite packning och vi handlade maten som skulle tas med för grillning. Jag hittade en söt krans att ha i håret på barnavdelningen på NK, krans i håret är tradition för mig. Jag brukar binda en  egen med orkade inte det i år.
Vi firade midsommar på Saltarö i goda vänners lag, med mat, dryck och spännande samtal.
Jag gjorde små mini bakelser på rulltårta med tillhörande godsaker.
På Lördagen begav vi oss ut för att segla, vi hade en fantastisk segling med bra vind.
men när vi skulle lägga till så bestämde jag mig för att ta ett dopp med kläderna på..
Det blev klädbad för S oxå så båten såg ut som en torkvinda.

God mat serverades ombord på La vie.
Vi njöt av fantastisk utsikt, när jag är ute med båten så vill jag bara fortsätta dag efter dag..
Tyvärr var det dax att segla hemåt på söndagen, men på semestern då blir det många långa dagar på sjön.
Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar