fredag 23 augusti 2013

Små under!





Det är dom små sakerna som gör att allt flyter på lättare när det är fullt upp och jobb upp över öronen, det är inte så att jag klagar men när man inte är hemma före 21 en ända dag i veckan i fyra veckor kan det bli lite tungt.



Så när jag fick ett återbud så fick jag håret fixat av bästa Linnea, jag köpte med mig en underbar produkt för att få till lockarna. Det är härligt att få läsa tidningar, bli ompysslad och så klart fin i håret.



Sen unnande jag mig en liten present från Antikt Gammalt & Nytt, jag köpte ett par exakt lika dana i somras fast i turkost och dom har jag haft i öronen nästan hela sommaren så när jag såg dessa så visste jag ju att det skulle bli en succé. sen är ju färgen super nu till hösten när vi delvis byter ut pastellerna mot lite dovare färger.


Vad som mer har varit med mig hela sommaren är dessa två..
från Jeffery Campell det var kärlek vid första prommenaden.
Dom över får promenera med mig in i hösten med ett par härliga raggisar.




- Posted from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar