onsdag 15 januari 2014

NyStart!

Nu har det nya året börjat att tuffa på, Jag har hållit mig frisk, varit i Berlin för första gången och fyllt 40-år. inte illa med tanke på att det bara är början.
När det är uppförsbacke i livet vilket det var förra året både hälso, känslomässigt blandat med annat är det tungt. Men efter uppförsbacke kommer ju nedförsbacke och där hr jag bestämt mig att vara.
Berlin var en bra kickstart på inspirationen det var även min och S första utlandsresa tillsammans. Vi utgjorde ett bra team, men vi har ju övat några somrar på båten som är utan några moderniteter och trångt om utrymme..
S som har varit i Berlin tidigare och pratar Tyska blev den perfekta guiden.
Nu kommer en bildkaskad med inspirrationsbilder.




På bilderna kan man inte tro att solen lyste på oss med sina varma strålar.





Em massa härlig Street Art..














Mystiska bakgårdar som måste utforskas.








uppfylld av ny kraft och inspiration intog jag 40 med ett glädjeskutt
Nu är det högtid att jaga på jobbdrömmen för nu är det min tur att hitta det jag söker och ta för mig av min tid. När någon Älskad i ens närhet hastigt går bort så väcks många tankar kring livet man levt och det som finns fram över.
Man inser att allt kan gå så fort och då blir det tydligare vad man vill använda tiden till.


- Posted from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar