lördag 4 januari 2014

Saturday!



Då är äntligen mitt år här.... 2014
Jag har bestämt att detta är året då det händer, allt det som är bra.
Jag fyller 40år om bara några dagar och det ser jag fram emot.
Året som gick har inte varit det bästa, klart att bra saker har hänt men det kantas av ohälsa, stress, frustration, avsaknad av inspiration mm.
Så tyvärr har dom bra sakerna inte vägt upp dom mindre bra.
Men då bestämde jag mig för att jag ska göra mitt bästa för att detta år ska bli så bra det bara kan bli.
Tyvärr så avslutades förra året med att en Älskad familjemedlem lämnade oss mycket hastigt och det känns så overkligt.
Jag försöker hjälpa till så gott det går då jag inte bor i samma stad som min fam, vilket är en stor nackdel när det händer saker. Bra som dåliga.
Att man inte är där.
Nu har jag avnjutit en god frukost och ska iväg och få akupungtur.
Jag hoppas få lite bukt med mina ledsna lungor och luftrör, som tyvärr blivit sämre efter en tids sjukdom och avsaknad av astmamedicin.. klantigt av mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar