onsdag 26 februari 2014

Men bara nästan!

 I dag kände jag för att skämma bort mig lite extra efter en helg med mycket fix och tricks.
Jag kände mig som en tornado som drog fram och fick en massa bra saker gjorda.
Det gladde mig så att se Mammas och Pappas lättnad över att det blev gjort.
Jag och Bror körde ett bra teamwork med en bokhylla, han med ryggskott och jag med en inf i tummen. Men det gick galant.
Så jag tog ett tidigt flyg till Paris för att möta upp S och M som är i Paris på sportlovet för lite frukost.... eller nästan i alla fall.... Det blev frukost på Wiener Caféet.
Kikade runt lite på Pinterest och hittade dessa underbara bilder, jag vill oxå ha en leopard i hövdingssrud eller vad det nu kan tänkas heta... Sen skulle jag vilja se så där collt hippieaktig ut minus cigaretten då..frukos.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar