onsdag 9 april 2014

No Tv.......

Today eller i morgon eller i övermorgn.....
Hur tänkte jag när jag sa upp extra allt???
Nu har jag bara dom "vanliga" kananlerna och dom tittar jag ju så mycket på.....
Eller INTE.
Jag tänkte nog så här i min sinnesförrvirring, att jag tittar ju oftast på min Appel-TV och då
kan jag ju se 3,5 och MTV som jag tittar mäst på, det jag inte tänkte på är att på 5 får man ju vänta tills dagen efter och 3 tils programmet är slut. Det vill jag ju inte när jag trött efter en lång arbetsdag 
innanför dörren 20.45 hungrig som en varg bara vill sjunka ner i soffan äta, dra en filt över mig och 
slappa...  Men jag får se det från den ljusa sidan, jag har ju sagt vid upprepade tillfällen att jag onte borde ha TV för tänk så mycket kreativt jag skulle göra i stället.
Så nu upp till bevis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar