fredag 29 augusti 2014

Fullt ös! Nästan medvetslös.

Det har värkligen varit fullt ös sen jag kom tillbaka från semestern.
Jag har tyvärr en tendens att övrboka mig, vilket har resulterat i fyra veckors 
jobb från nio till nio nästan varje dag, så det börjar ta ut sin rätt.
Tur att jag har så roligt jobb och på jobbet. Tänkte här om dagen att vad glad jag är
som får kramas så mycket på mitt jobb. 
Så i dag var jag hos narapaten, vilket jag såg fram emot med skräckblandad förtjusning...
till min stora glädje så var Hasse ganska snäll mot mig, men jag har en till tid och den ser jag
inte fram emot med samma antusiasm, det kommer att göra ont men bli bra.
I dag har jag en jobba hemma dag, så upp med tuen till Hasse och nu frukost, sen ska jag möta upp
Liselott för en fitting av hennes kappa. inhandla lite tyg för att sen åka hem för att jobba på 
med fodring av två kappor.
Det skulle ha seglats i helgen men tyvärr är motorn inte så pigg så det får bli lite bilder att
kika på från semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar