måndag 11 februari 2013

Flower Power Rock!

Flower Power Rock
Om jag fick drömma så skulle jag befinna mig på en varm, solig plats. Glida runt och bara mysa, låta solens strålar värma min hud. Möta upp vänner och sitta på en filt och se solen gå ner, spela vackra melodier på min gitarr och vi alla sjunger, skrattar och mår bra.

Men nu varken skiner,värmer solen och jag kan inte spela gitarr och sjunger hellre en bra...
Snön vräker ner och det blåser på tvären. Helgen försvann i ett nafs.
Men det har varit en bra helg och vi har pysslat med olika saker, myst och haft det bra.

Nu börjar en ny vecka och den bjuder mest på jobb, men på torsdag är det alla hjärtansdag och då ska det firas födelsedag. Så lite trevligheter ska det hinnas med.



Flower Power Rock by windmillgirl74 featuring dannijo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar