tisdag 12 februari 2013

Hatt!




                                

Jag har funderingar på att piffa till en av mina hattar, jag köpte den förra våren men har inte använt den och sen glömt av den. Jag håller på att planera min vårgarderob för fullt och kom på att jag saknade en svart hatt med lite bredare brätte. Men när jag skulle ta fram en annan hatt så kom den fram och jag blev så glad att jag hade den. Men nu skulle jag vilja piffa till den lite så den liknar denna Hatt som finns på Lovely Bird Hats.
Så jag ska ta en sväng ner till Olssons tyger på Sveavägen och se vad jag kan hitta.


Så här ser min hatt, bilden gör den inte helt rättvis.
Jag hittade inte något liknande band men jag fick med mig ett som jag gillade.
Limmande dit det men ska försöka hitta fjädrar till.
Så snart den är klar så kommer det en bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar