tisdag 5 mars 2013

Colour

color

color by windmillgirl74 featuring a triangle shawl

 Vaknade av att solen sken in genom en springa i gardinen, härlig.
Men fy vad det blåste när vi kom ut, kalla hårda vindar. Vi som hade tänkt gå på en härlig lång promenad i solen. Men det blev bara över bron till Kungsholmen.
Vi åt en härlig frukost på Kaffeverket, mätta och belåtna gav vi oss ut


Hittade en fantastiskt fin blus på Old Touch som kommer att bli super tillmökusa flare jeans till våren. Som får komma nu med ny stoppade gator och sol som värmer.



Det var mycket kallare en vad det såg ut ute så vi kom inte så långt på våran promenad.
Vi smet in på Västermalms gallerian och där hittade jag min favorit hatt i svart som kommit tillbaka.
Jag köpte den i vinrött förra våren och älskade den och när jag sen ville ha en i svart så var den slut.
Så gissa att jag blev glad nu när den fanns igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar