onsdag 6 mars 2013

Absolutely Nothing!

absolutely Nothing!


absolutely Nothing! by windmillgirl74 featuring mid-rise jeans

Då är veckan i full gång, måndagen bjöd på en bra dag med fullt ös på jobbet.
Nu sitter jag och äter frukost innan jag ska springa lite ärenden på stan innan jobbet.
Det gäller att vara effektiv och planera om man ska hinna med allt.
Tisdag blev onsdag och det är full rulle på jobbet i dag oxå.
Sitter och äter lite lunch och kikar på mina två slötitrar program som jag somnat i från två kvällar i rad. Tröttheten av att allergin har börjat gör sig påmind.
Jag somnar i soffan efter nio och vaknar och känner att jag skulle kunna sova tre timmar till och att det hela tiden känns som att jag håller på att bli sjuk.
Inget dödligt och det går över så det är bara att härda ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar