lördag 23 mars 2013

Lets get lost!

Lets get lost!

Lets get lost! by windmillgirl74 featuring long 

Veckan har flugit fram med en rasande fart och det är redan torsdag.
Det har varit fullt ös på jobbet och kvälls jobb till 20 alla kvällar. Kan känna att det börjar bli lite kämpigt att alltid jobba så, det blir så lite tid kvar av kvällen hemma eller för annat man vill göra.
Men det är tur att jag älskar det jag gör och har så underbara kunder som ger mig så mycket energi.
I morse så hittade jag en riktigt spännande sida och affärsidé Garmenter en svensk tjej som har startat en sightseeing för sömnad och mönster. Hon är mönsterkonstruktör och har kommit på en strålande lösning tycker jag. Kika in och kolla...
Jag hoppas att kunna utveckla min egen sömnad och planer med denna sida.

Just nu känner jag mig lite lost i alla beslut som ska fattas, roliga saker som tur är...
Men i bland önskar jag att jag kunde tömma huvudet och lägga tankarna på ett USB ett tag så man kan fokusera på dom små sakerna som vardagen består av.
Ett beslut är mera avgörande och mycket tänk om... men jag tror att jag ska gå på den magkänsla som jag haft länge i den frågan. En mycket klok och klarsynt person sa en gång till mig att lyssna på din inre känsla för den är rätt även om du tvekar att du har rätt... Så då gör jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar