söndag 24 mars 2013

En turdag!


här har det varit lite stiltje den senaste veckan.
Förra helgen spenderade jag bakom symaskinen och skapae en massa härliga byxor.




problemet med detta är att det finns så mycket trevliga tyger så projektet ta ju aldrig slut...




Sen har jag opererat mig och det gick bra men nu jobbar jag på att återhämta mig både kroppsligt och själsligt.



I går var vi och såg Takida som har blivit ett av mina favoritband, jag gillar deras texter som i bland känns som att jag skrivit dom själv.. ja ni vet vad jag menar dom tilltalar mig. Det var tur att det var en unplugged konsert så jag fick sitta still. Annars hade det inte gott så bra.



Nu sitter vi och äter Happy påskfrukost på Kaffeverket som har öppet som vanligt under denna långhelg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar