torsdag 7 mars 2013

Wind!

Nu sitter jag och avnjuter en latte på mitt morgon favorit ställe Boquerian på torget i Mood gallerian.
Det är så härligt här lagom med folk, i dag var det rätt så fullt.
Dom spelar alltid så bra musik här, i dag så frågade jag vad dom spelade och hittade en ny grupp.
Det är så härligt att hitta ny musik, Man'a heter gruppen och är ett stort band i Spanien.
Så det ska jag spela på jobbet i dag och små dansa runt lite i smyg..


Jag som åter igen har snöat in mig på lite 70-tal hippie stil igen, fastnade för denna sida i nya DVmode, så här kan jag tänka mig att glida runt i vår.
Det enda som jag saknade var ett par flared jeans...... Skrattar lite åt mig själv.
Jag är en riktig 100% ut i fingerspetsarna, jag gör sällan något halvdant och funderar ofta på hur jag kan göra saker bättre. När jag hade snöat in mig på 50-tal så gjorde jag det utifrån och ända in.
Det var stocknings med höfthållare, klänningar och hår som passade tidstypiskt.

På den här bilden är jag på väg till en frisörmässa hade en under bar liten koaff på mig från 
Marika Smith, tyvärr så syns den lite dåligt då den försvinner lite på bilden och med mitt mörka hår.
hoppas att ni får en solig och härlig dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar