lördag 6 april 2013

Lördag

Min härliga lördag började med en härlig frukost på Café Egoiste i Mood Stockholm min favorit galleria.
Sen hade jag bokat tid för att få mitt hår klippt, det var ju inte i går och det är ju inte helt lätt att få det gjort fast jag är frisör när man är ensam på jobbet.
Inte för att jag har något emot att gå i väg och bli ompysslad.
Jag hade bokat tid på Hair Bar oxå det i Mood Gallerian.
Jag blev omhändertagen av Catrin och vi pratade om jobbet och hur fantastiskt roligt vi har i vårt jobb.



Sen har jag letat runt efter tyger, jag sydde klart en väst i går och jag blev så nöjd så jag ska sy en till i en annan färg och passade på att fixa färg prover på dom övriga färgerna. Det är ju bra att ha om det blir beställning på att sy upp så kan man bara visa upp, det är ju inte helt lätt att beskriva en färg...



- Posted from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar