tisdag 9 april 2013

Tisdag

vaknade av att solen sken in genom mina gardiner, ett varmt härligt ljus.
Jag är hemma hos mig denna vecka, jag älskar verkligen min lägenhet.
Varmt och ombonat, hoppas på lite värme snart så jag kan avnjuta frukosten i solen på balkongen.




Invigde mitt härliga möss och vantsätt i dag, det är även ett par raggisar men dom kom inte med på bild.
Älskar färgsättningen på garnet som gör att det får lite leopardmönster.
Tack Pia för allt fint


I helgen sydde jag ett nytt projekt för Windmill Girl en härlig mysig väst som jag fodrade och sydde fickor på, först hade jag inte tänkt att ha det men efter en provrunda så var jag så sur över att jag inte kunde lägga busskortet och telefonen lättillgängligt så jag sprättade och gjorde om och rätt.




jag är så nöjde med den och funderar på att kanske göra en som en liten jacka med ärmar.
I går hade jag min första provning på ett par byxor, så nu är det bara att skrida till verket.. Symaskinen är inlämnad på service så jag hoppas att den blir klar till helgen så jag kan sy som bara den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar