tisdag 16 april 2013

Lovely

Lovely
                                                         Lovely by windmillgirl74 featuring a gray hat
Hela helgen gick åt till att fixa med båten som ska sjösättas i helgen, det har varit så kallt vilket har bidragit till att vissa saker som måste göras har fått skjutas upp i hopp om varmare väder.
Men nu blir det lite stressigt nu på sluttampen för många träbåtsägare.
Jag hann i alla fall med att sy dom två byxorna jag har fått beställning på, så nu ska dom bara provas för att se om det ska göras några ändringar sen är dom klara att bege sig ut i värden på egen hand..
Jag känner mig som en stolt fågelmamma som ska lära sina små telningar att göra sig redo för äventyr..... Jag måste få erkänna att jag är stolt över mitt lilla projekt.
Nu måste jag bara hitta någon som kan hjälpa mig med loggan och bilden, så att jag kan göra etiketter till mina plagg så man vet vart dom kommer i från. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar