torsdag 18 april 2013

Grönt är skönt!

Windmill Girl

Windmill Girl by windmillgirl74 featuring spiked booties
Veckan springer fram i rasande fart och jag hinner inte med att sy något på kvällarna.
I går satt jag med mina bokförings grejor och förberedde för att lämna över dom till revisorn.
Det är nog något av det tråkigaste jag vet och därför blir allt kvar till sista stund.
I dag skulle jag kunna tänka mig att glida runt i detta, det är regnigt och grått här och det blåser snålt.
Då skulle det livas upp med lite grönt som är skönt...
Jag har en massa härliga tyger hemma som bara väntar på att få bli något fint, jag tänkte ge mig på att
sy en t-shirt. Jag hittade ett bra mönster som jag tänkte göra om lite och en stuv som jag hittade sist jag var på Olssons tyger. Problemet är nu bara när jag ska hinna med det?? För i helgen ska det sista fixas med båten (det är en del..) som ska sjösättas på söndag. Sen blir det en vecka hemma hos mig och där har jag bara (Inte så bara ifs) min vanliga sy maskin. Jag orkar nog inte med att släpa med Over Locken och alla annan packning hem till mig. Vi får se hur jag löser det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar