onsdag 24 april 2013

Måndag-Onsdag!





I måndags landade jag hemma hos mig efter en vecka hemma hos S, det var lite att släpa hem. 
Först hade jag min vanliga packning, dramaten med tillhörande väska. Sen hade jag två packet att hämta ut, en matkasse och en underbar krya på dig bukett som jag fått av en kund.

Men det är härligt att komma hem till en hög med packet, ett par nya skor från Henrykole /Jeffrey Campbell jag beställde ju ett par för ett tag sen och dom väntar bara på rensoppade gator Henrykole / Jeffrey Campbell dom är så sköna trots en klackhöjd på 15cm dom har en perfekt balanserad platå och så får jag några extra cm på köpet... vilket inte är så dummt.

 Sen hade min nya iphone 5 kommit och jag fick vänta en dag med att börja använda den för att jag inte har något internett till min stationära dator.. Så det har jag nu beställt, Wifi 100mgb.
Så i går införskaffade jag ett nytt fint skal och en förvaring till paddan från Marc Jacobs.
Så här fina blommor fick jag, i dag tog jag min fina blåa hatt för att matcha den blåa himmelen som vi har i dag.

 Nu frukost på Kaffeverket sen ska jag på akupunktur, det var ett tag sen nu, men det har känt bra

Henrykole Jeffrey Campbell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar