onsdag 15 maj 2013

Spa


I dag fick jag sluta riktigt tidigt, fick avbokningar på em, så jag gjorde en chansning om det fanns en tid för att bli ompysslad på Hudrum.
Tillmin stora förvåning så fanns det tid för en 50min ansiktsbehandling.
Lycka! så när jag jobbat klart så blev det lunch i farten och sen blev jag duttad me i hela 50min...
I tisdags var jag hos Helena och fixade mina naglar och i morgon ska jag träffa Magnus för att komma i gång med träningen och han har lovat mig att jag ska få masage oxå för nu är jag som lutande tornet i Pizza.



I dag kör jag på rostoranga krossade sammetsfler Jag blev så glad att detta tyget fanns kvar i Sikla jag blir glad av det.
Köpte fina blommor till jobbet för att mysa till det, färskablommor är oxå något som gör en glad.




Sen fick jag en liten present av en kund, en ögonskugga.
Förpackningen fick mig att tänka på när jag var liten och en liten fön med låssas smink. Alldeles rosa och tjejigt. Men det är en användbar färg och jag gillar den skarpt.








När man är själv på arbetsplatsen så får man göra det själv... men en redig kvinna reder sig själv. Så det blev lunch samtidigt som jag kladdade i färg i håret så kunde jag läsa alla nya tidningar jag köpt. Så här långt så har det varit en bra spavecka.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar