tisdag 11 juni 2013

Make a wish

Make a wish

Make a wish by windmillgirl74 featuring brimmed hats

Om jag fick önska så skulle jag vilja ha en egen lokal där kreativitet skulle få flöda, fylla den med kreativa personer med olika inriktningar. Själv skulle jag jobba som frisör, make up artist och ha utrymme för att sy. Det är min högsta dröm just nu, men den låter sig väntas på, jag tänker att tiden inte är rätt just nu men den kommer.
Kursen jag gick på förra veckan känns som ett steg i rätt riktning. Jag är så sugen på att inreda fylla något med härliga färger, saker som gör mig glad och andra. få organisera, lägga mina fina tyger i färgglada högar, stapla sytråd i fina lådor. Inreda en salong som känns som mitt mysiga vardagsrum.
Samla mina vänner och kolegor över ett glas bubbel och umgås i kreativ miljö. 
Just nu känns allt så stilla och ensamt och det är döden för min glädje och kreativaflöde.
Men snart vänder det jag känner det på mig, och då jäkl...... smäller det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar