onsdag 12 juni 2013

Rock!

Rock!

Rock! by windmillgirl74 featuring htc
I går började Hulrsfreds festivalen och det var ganska exakt 20år sen jag var där första gången.
Nu är det många år sen jag var där senast men har alltid haft koll på vad det är för line up ut ifall.
Men i år är vi främst där som ansvarsfulla vuxna till S femton årige son och hans kompisar.
Inte mig i mot, det är ganska stora skillnader i arrangemang inte lika mycket som händer runt om på festivalområdet men det är ju tuffa tider för festivalerna nu för tiden, jag tror på en uppblandning av artister skulle höja medelåldern och få dit en lite äldre publik som kanske har lite mer i fickorna att spendera, Nu njuter jag av civilisationen ett par timmar innan det är dax att bege sig ut till leran i gen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar