tisdag 17 september 2013

Indian Summer!






Vi begav oss till Landet i helgen som var, det var välbehövligt för oss båda att bar få ta det lugnt och njuta av det underbara vädret, tystnaden och lugnet. Vi strosade runt i skogarna och längs denna vackra timmer ränna.








Det var så vackert att jag dog en smula.....








Tänk att få promenera på en 5km lång sandstrand i september..




Jag tog av mig kängor och raggisar och njöt av den jummna sanden mellan tårna.












Hela strandremsan var full med havtornsbuskar och jag surade lite att jag inte hade något att plocka i, men då vet jag till nästa gång.








Vi besökte även Älvkvaleby fallen som inte var så mycket fall just då men en läcker miljö, som ett månlandskap.




Vi plockade bär...












Njöt av frukostar i trädgården.... solen värmde riktigt härlig.












Jag hoppas att vi kan åka hit snart i gen för det ger så mycket kraft och energi som saknas just nu.



Vad har jag på mig på bilden: Hatt Loevenich, Kofta och tights gammal från H&M, Skjorta Demmin suplie Ralph Lauren, Linne Filippa K. Raggisar Pia K och Gummisar frpn Dr Martains.
- Posted from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar