måndag 2 september 2013

Måndag!


Då är det måndag igen och det känns lite mer som höst. Enbart för att det blev september...
Det är väl lustigt, jag hoppas på en massa soliga och härliga höstdagar.
Då jag kan strosa runt i dom där härliga stickade tröjorna som dom gör i alla härliga höstmoder reportage, men dom dagarna står man antigen på jobbet eller så missar man dom för att det är för varmt eller helt plötsligt är det för kallt.
Jag sitter på Café Egoist i Mood och avnjuter en latte, jag vaknade och kände att min första kund kommer att avboka och mycket riktigt så var hon sjuk. Så nu sitter jag här med denna skönhet som sällskap, en mycket vacker hat till samlingen.  

 I lördags var vi som jag skrev i inlägget tidigare på Nalen, så här fin blev jag när jag var klar med förvandlingen, riktigt bra om tycker jag.
Det var en mycket trevlig kväll med mingel hos oss innan, gott bubbel och lite tilltugg.
Sen bar det av till en kväll full av dans, mingel och vackra människor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar