tisdag 3 september 2013

Måndag!

Måndag!

Måndag! by windmillgirl74 

I går var det en bra dag, jag strosade omkring och såg ut ungefär så här.
Väskan och skorna bor i min garderob men det andra var det närmaste jag hittade.
Det blir en ganska soft dag i dag med, jag har varit och fixat naglarna nu på förmiddagen.
Sen har jag precis ätit lunch. det känns skönt att få hinna med att sitta ner och äta en god lunch i stället för att inte hinna alls eller att äta lunchen på stående fot vid fyra tillfällen på en em.
Så har det sätt ut i fem veckor då allt drog i gång efter sommaren.
Men nu börjar det vända och bli lite lugnare.
Jag känner hur tröttheten kommer smygande när man tar sig tid att varva ner, men det är bara att passa på att njuta av det fina vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar