fredag 25 oktober 2013

Höst!




Höst!



Höst! by windmillgirl74 
I dag strosar jag runt i detta,löst och ledigt. Varmt å gott.....
Det har varit en lugn vecka hemma i sängen efter att ha fått tillbaka provsvar från läkaren.
Hoppas att jag nu kan bli lite helare efter denna penicillinkur.
Jag har gott och dragits med streptokocker  som förmodligen flyttade in efter en operation jag gjorde i våras .
Det är lång tid och gjort att jag haft ont, varit svullen och haft federfrossa till och från.
Men inte hade jag ens en tanke på att det skulle vara detta. Men som tur var så tog min läkare en odling.
Efter att bara ha fått en massa andra crèmer som inte har hjälpt.
Men jag känner mig redan bättre efter två dagar.
Förra helgen var vi uppe i Kubbo och myste, det var härligt att vi fick ännu en härlig höst helg.





Det hade hänt en del med färgerna i naturen, det är så vackert..





















Myste runt i skogen och plockade mina första kantareller, men det var inte första gången jag var ute och letade efter dom små rackarna...
njöt av solens värmande strålar på verandan. Härligt med dessa soliga helger.
Man kan inget annat en att njuta så länge det varar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar