onsdag 6 november 2013

Rain!



Fyy vad jag blir trött på att blogga på iPaden för det strular alltid, i det ena bloggverktyget funkar inte det ena och i det andra inte något annat.
Det får mig att tappa suget.
Men nog om detta det är bara att göra om det för tredje gången, gillt då..
Gahhhh vad det krånglar... nu får jag logga in på telefonen samtidigt för att
kunna få in bilderna.





I dag åkte hatten på och bästa mysigaste, fluffigaste västen på och jag sitter och myser på Kaffeverket. Innan det är dags att leka nåldyna.
I dag skulle jag vilja mysa i soffan under min härliga filt och titta på en eller varför inte flera filmer. Jag saknar solen som har lyst flitigt på oss denna underbara höst. Men jag kan inte låta bli att erkänna att mörkret är mysigt på sitt sätt oxå. DÅ vi får tända ljus och alla husen blir som små dockhus där man kan se in i folks hem och liv. Hmmm nu får det mig att framstå som en som kikar in genom andras fönster. Hahah men så är naturligtvis inte fallet.
I dag åkte även ett par av mina Windmill Girl byxor på, det var ett tag sen.
Men nu kände jag att det var dax att lufta ett par och förhoppningsvis väcka lusten att skapa till liv.
Njut av denna vackra bild med dom godaste bären som innan vi vet orden av är tillbaka....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar