fredag 4 oktober 2013

Ledig Fredag!

Ledig Fredag!

Ledig Fredag! by windmillgirl7


I dag hade jag ledig fredag, så skönt och välbehövligt.
Jag började dagen med att gå upp tidigt och avnjöt en härlig frukost på Kaffeverket.
                               Sen gick jag hem och sydde i lappar i mina jeans  från  denim & supply ralph lauren.
Jag är lite besviken för även om dom ska vara slitna så hade jag inte räknat med att det skulle bli hål så fort,men nu är det fixat så det blev nästan som jeansen på bilden.
Annas är det vad jag har haft på mig i dag. Sen var jag och dansade afro på Friskis, det var så härligt.
Dels för att jag har saknat dans och sen för att det var så länge sen jag tränade. Hoppas att jag håller så jag kan komma i gång nu.
Mötte upp mamma och pappa som är i stan över helgen, tog en fika med pappa medan mamma var på 
annat sen körde jag hem dom till mig och installerade dom, så nu är dom i tryggt förvar.
Det blir en sväng in till stan i kväll för att träffa lite vänner. Trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar