onsdag 2 oktober 2013

Jeffery Campbell!

Jeffery Campbell!

Jeffery Campbell! 

Nu är hösten här på riktigt och det är så härligt med alla sprakande färgen.
Hösten är nog min bästa årstid, Denna höst har varit helt i min smak.
Mycket sol, hög klar luft  hösten när den är som bäst enligt mig. Man får börja tända ljus 
och kura under en filt i soffan. Sen är jag en person som packar undan sommarkläderna och 
tar fram höstkläderna för att få en bättre överblick i garderoben. Det är som att gå på shoppingtur
i sin egen garderob. Men nu till hösten så blev det en del utrensning. Jag bestämde mig i våras att när
jag hittar ett plagg i garderoben och jag tänker " varför använder jag inte dom här snygga skorna eller 
kjolen. Det finns ju oftast en anledning till detta och den upptäcker jag oftast halvvägs till T-banan
då det är för sent att vända och gå hem..... Skorna skaver,glappar och kjolen åker upp. Jag blev så
trött på det att jag lovade mig att inte hänga in dom i garderoben utan ner med det i en kasse och när 
den är full så åker den i insamlingslådan. Det var vad som hände när höstkläderna blev uppackade.
Så en liten komplettering blev det, en långärmad tröja från Zadig & Voltair då jag bokstavligen slet ut dom jag hade förra hösten/vintern, en mysig kofta i ull från H&M. Men det bästa är att dessa snyggingar från J C ska flytta in i samlingen, kommer passa till mina utsvängda byxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar