fredag 7 februari 2014

Attitydsförändring!




Nu sitter jag på Kaffeverket och äter en aningens sen lunch, men bättre sent en alldrig. Krämig och god svampsoppa blev det.
I torsdags så vaknade jag när jag nästan somnat en sådan natt man bara vänder och vrider sig och det är för varmt och sen för kallt.
Irritationen kommer smygandes.. och så PMS på det.
När jag var på väg för att träna var jag trött, sur och grinig och kände mig inte ett dugg laddad. Jag tänkte att tur att jag blev så färgglad för om inte annat så vaknar jag till när jag ser mig i speglarna på gymmet.


När jag väl stod på löpbandet och började värma upp så började jag tänka på atitydförändring. Att jag borde ju vara glad över att jag äntligen är här och frisk.
För jag vet snart inte hur många gånger jag har avbokat min träningstid med Magnus. Jag fortsatte mitt resonemang med mig själv och det blev ett härligt pass och en bra start på morgonen. Nu börjar en en så länge härlig träningsvärk sprida sig i kroppen...

- Posted from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar