måndag 17 mars 2014

Att starta...


Lungt är bra en måndag då det har snöat under natten, då vi alla hoppats att våren var här.
Nu sitter jag på Wayne´s och lyssnar på min bok, jag är inne på fjärde boken (tror jag) av Jussi Adler-olsen. En riktigt bra serie om man gillar kriminalromaner, vilket jag gör.  Det är så skönt att lyssna på bocker när man är dyslektiker och det tar lång tid att läsa. Jag är så glad för mi prenummeration på 
Storytel, jag har valt att prenumerera så jag har ett valfritt antal böcker att lyssna på per månad.
Vilket passar mig, då det skulle vara så frustrerande om man var inne i en serie och fick vänta i en månade innan jag fick fortsätta....

Hur ser då denna vecka ut?!
Tackar som frågar. jo det blir jobb på salongen, med kvälls jobb till 20 alla dagar.
Träning på torsdag med Magnus och middag på fredag med jobbet.
Sen bär det av hem till Katrineholm för att fina mammas födelsedag.
Hoppas att jag ska hinna med att sy något, men det blir nog tveksamt om det hinns med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar