söndag 16 mars 2014

Bröllop!


Förra helgen var vi på Bengt och Rebeckas fantastiska bröllop som hade Steampunk som tema.
Förberedelserna började för mig kvällen innan med lackning av naglar och läggning av håret.
Så jag skulle vara så klar som det bara gick, för jag skulle fixa Rebeckas hår.

Var på plats på jobbet tidigt och fixade i ordning lite plock och såg till att allt var på plats när dom 
Kom till salongen.


Jag fäste i löshår i sektioner och gjorde en fläta att fästa hatten i.
Sen började jag skulptera fram frisyren och sydde upp håret och fäste i nålar.

Hatten var inte helt lätt att få att sitta på plats trots att modisten hade förpreppat med en massa olika 
Fästen, men när den var på plast så satt den...
Så här vackra var brudparet, Rebeckas klänning haute couture av Naim Josefi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar