måndag 31 mars 2014

Helgens bravader!

Helgen har som vanligt flugit i väg med en rasande fart.
I fredags var vi ute med vänner som vi inte sätt på ett tag, det var så trevligt att ses.
I lördags blev det en mysig frukost som start på dagen och sen var jag ute hela dagen
och bara njöt av det fantastiska vädret. 
På söndagen åkte jag hem till mig och storstädade, jag hinner ju inte riktigt med det i veckan då jag oftast inte är hemma före 20.45 och då är jag både hungrig och trött...
Sen gav jag mig på ett nytt sätt att lägga upp byxor på, det är ju något jag alltid får göra då min längd
Inte är allt för ståtlig... Men liten men naggande god. Jag ville behålla så mycket vidd som möjligt och den slitna kanten som försvinner då man klipper av.
Så jag vek in det som var för långt, måste ta lite bilder för att förklara bättre.
Det blev helt ok, det kan nog bli snyggare om man inte behöver lägga upp så mycket, för det blir 
en kant över kanten.. Passade även på att fika i solen på min balkong, så mysigt.
På kvällen blev det middag på Tennstopet med S föräldrar och farbror.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar