torsdag 24 april 2014

Andas ut!

Nu sitter jag och andas ut efter en morgon med fullt ös!
Jag vaknade allderles för tidigt och gick upp för att fota lite.
Jag köpte lite tyger i går på Ohlssons tyger, det är så härligt att botanisera bland deras stuvar.
Där kan man göra riktiga fynd.
Jag blev även tvungen att köpa lite mer av det fantastiska tyget som ligger underst som jag sydde ett par byxor av tidigare. Sen blev det även ett mönster som jag ser fram emot att sy.

Älskar printet på denna stuv.

Sen blev det frukost och så kikade jag lite på mönstret.


Sen fick jag för mig att fota lite av det jag har sytt på  denna...
Men fasen vad det är svårt att få på henne byxor... det är inte lätt.
Tips på bra sätt motages, dom är ju så otympliga och meckiga..
Efter ett tags kämpande så lyckade jag få allt på plats men då han jag inte fota någon 
bra bild. 

Men ni får hålla till godo, jag är så nöjd med denna modell som jag nog ska döpa till Janis.
Tyget är bara så mycket kärlek... passformen blev perfeckt efter lite fixs och 
trix med mönstret som jag gjorde.
Sen stressade jag i väg till ett möte med Bästa Iris... kärlek till henne.
Nu sitter jag och andas ut innan jobbet med en latte och kaka på WienerCaféet.
Sen blir det fullt ös på jobbet. Härligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar