onsdag 23 april 2014

Påsk del 1!


På skärtorsdagen så ilade jag ner på stan på lunhen för att inhandla poddar till kaffemaskinen 
så jag skulle klara mig när jag skulle jobba..


Jag var och hämtade en skyltdocka på fredagen för att ha när jag fotar det jag har sytt.
Hmmm undrar om bitarna är tillrekligt små så hon får plats i resväskan???
Jag sydde klart denna fina Ester av en stuv som jag hittade för ett år sedan på Ohlssons Tyger.
jag visste vad jag ville göraa av tyget när jag såg det och nå så...


Det blev frukost på Borgs Bageri och där stt jag och funderade öer hur jag skulle ändra lite på 
mönstret till Ester. Trodde att jag hade kommit på en lösning men det visade sig att mamma hade rätt och efter en hel del ritandes och toile sömnad så kom jag på det oxå....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar