onsdag 20 augusti 2014

Ny start, ny energi!


Nu är semestern slut och Jag är tillbaka med en massa energi och kreativitet.
I lördags kom jag hem med en härlig hög med tyg från Tygshoppen och ett tyg (det 
understa från) Ohlssons tyger.
När jag var hemma och hälsade på hos Mamma och Pappa i sommras så hittade
jag lite gammla mönster, bla detta kaftan mönster från 70-talet.
Jag ritade om det lite och skapade ett mönster för att fodra Kaftanen/jackan.
Vips så blev det en härligt oversize kaftan/jacka med ett fantastiskt foder.
Som ger sig till känna näär man går.
Detta är nog ett av dom finadte fodertygerna jag har sätt.

et var lite kyligt nu på morgonkvisten så fluffet fick ta en premiärtur.
Är jag nöjd??? Hmmmm JAAAAAA
Sen blir jag glad i hjärtat när jag får ett så här fint regram på Insta.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar